ponedjeljak, 9. veljače 2015.

Lakovi za nokte 

Jako volim lakirati nokte. Probala sam mnogo lakova. One koji se skinu za jedan dan do onih koji drže po tjedan dana.


Essence lakovi

Jako su dostupni jer nisu skupi. Imam ih mnogo jer sam ih prije puno kupovala. Ima ih stvarno u mnogo boja,i šljokica i svega. No nakon sto sam probala druge lakove (koje ću navesti kasnije) vidjela sam da nisu toliko dobri kao ovi i prestala sam ih kupovat. Meni osobno jako su se brzo skidali,ne znam da l' je to o nečem ovisilo,ali prestala sam ih koristiti. 

Jedini lak od Essenca jos koristim je Essence nail candies. Jako volim svjetlije boje lakova,uglavnom lakove koji izgledaju prirodno.



Maybelline 
Za sada se držim najviše za njih,jer se brzo osuše,a boje su im stvarno odlične. Dakle,brzo se suše,a tri sloja su sasvim dovoljna da se tjedan dana drže na noktima. Najljepši mi je Maybelline Colorama bež boje,ima u vise nijansi,ali sve su mi lijepe i kada se nalakiraju imaju visok sjaj i to mi se jako sviđa.  


Catrice

Nedavno sam kupila prvi lak da vidim kakvi su. Ono s čim sam jako zadovoljna kod njih su visok sjaj. To je ono što stvarno izdvajam od svih njegovih obilježja. Ima u više boja i cijena im nije visoka.
Imaju i one sa šljokicama,njih namjeravam probati.













Nema komentara:

Objavi komentar